Nä men nu var det väl dags igen då...=)

Nu har jag fått klagomål på min bloggtorka så då får jag väl göra ett litet ryck.

Är för tillfället grymt förkyld och har tappat rösten.
Kent tycker det är skönt att jag knappt låter när jag pratar....... vad menar han egentligen?

Jobbar på och trivs som fisken men jag tror jag måste vara hemma imorgon och försöka bli lite friskare.

Jossan pendlar lite mellan Grytan, Strömsund och Gäddede på grund av kärleken som heter Fredrik och är genuin Frostviksbo. Han bor i Gäddede och har Farmor och farfar i Strömsund så när de inte är hos oss i Grytan är de i nån av nämnda orter.

Ante vimsar runt och spelar lite matcher i både bowling och handboll men är inte direkt seriös i nån av sporterna men duktig ändå. Dessutom har han sagt upp sin lägenhet och kommer att flytta hem ett tag innan han planerat att åka till Norge och jobba.

Kalle har endast två saker på sin agenda. Skola och hockey.
Han är dock mer seriös med hockeyn än med skolan så han har en del att ta igen med läsningen. Kan väl säga att betygen inte helt var till belåtenhet vid jul....Hmm
Två ämnen som inte passar herrn måste det läggas lite krut på om han skall kunna söka det han vill till gymnasiet. Med ett och ett halvt år kvar ska det nog ordna sig.

Nu har resten av familjen somnat så jag tror jag skall kvälla jag med.

Puss och g`natt / Mita

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej, och kul att du ville blogga lite!

Jag tror nog att många i min omgivning också skulle bli glada om jag tappade rösten.

//Lena

2010-01-18 @ 18:48:46
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0