Lite sport.......igen!

Jossan hada handbollsmatch kl 11 idag och Ante kl 13. Kalle hade hockeymatch kl 13 så det blev bara handboll för min del. Kent fick ta hockeyansvaret. Grabbarna vann sina matcher medan Jossan förlorade.

När jag kom hem löste jag melodikrysset som jag tyckte var lite knivigt, fick fuska och googla lite innan jag fick till det.

Har ätit middag och sitter mest och väntar på att Robinson skall börja, det är det enda jag följer på TVn.

Kent har förresten mekat lite tvättmaskin och lyckades skära upp ett rejält jack över knogarna så det såg ut som ett slakteri i tvättstugan. Jag fick laka sjuksyster och plåstra ihop honom men det är inte så lätt att få det att sluta blöda när det spricker upp så fort han rör fingrarna.

Får väl spjäla fingrarna på honom om det inte ger sig...=)

Annars allt väl / Mita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0