Hockey hela veckan!

Kalle har nån sorts NHL-vecka tror jag. Match i söndags, igår idag, på torsdag och på lördag!
Tränare Jens har bestämt att Kalle skall vara träningsledig onsdag och fredag för att orka alla matcher och det var ju bra.
Eftersom Kalle är den enda som spelar i både U14 och U16 blir det så här ibland. (han skall egentligen spela i U15 men där finns inget lag)
I söndags var det U16, derby mot Öik. Brunflo vann med 1-0.
Igår var det U14, seger mot Svenstavik med 12-3 så det har börjat bra i alla fall.
Ikväll är det U14 igen hemma mot Öik..........tror jag

Kent har precis åkt till tandläkaren för en rotfyllning och det brukar ju kosta........

Själv sitter jag här och snorar och hostar framför datorn och Jossan och Kalle är på skolan.
Typ tråkigt är det!

Hoppas på seger i handbolls EM ikväll mot Sloveninen. Får väl se matchen på ishallen.......
så krockar det med mästarnas mästare också så det får jag väl se på nätet.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0