Nu jädrar blir det två dagar i rad här.

Idag har jag för första gången haft en hyfsat lugn dag på nya jobbet men det beror på att jag haft medarbetarsamtal på förmiddagen och Morgan hade det på eftermiddagen. Alltså kunde vi inte planera in annat än småjobb.
Imorgon är det nog fullt ös igen, flytt av möbler, tvätt av bilar mm.

Hemma råder fullständigt kaos!
Kent har fått energi från nån stans som han plötsligt lägger på badrummet som jag rev för snart tre år sedan.
Nu har han rivit garderoberna och väggen mellan badrummet och sovrummet så nu ser jag rakt in på muggen när jag ligger i sängen.....=)
Det är ju onekligen lite annorlunda!
Hoppas det framskrider med samma fart som i helgen så jag snart slipper duscha i den lilla trånga duschkabinen som stått i tvättstugan sedan 2006........

Nu skall jag kvälla och längta till på torsdag och resan till Gäddede / Mita



Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja vi får hoppas att det blir fler tillfällen. PS! Matservice.se finns i Sundsvall med :-)

2009-10-21 @ 22:31:10
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0