Fortsättning från Umeå.......

Jävla skit..
Idag har jag faktiskt använt kameran men när jag skulle lägga in bilderna upptäcker jag att jag har med sladden till fel kamera.

Ja ja, vi har i alla fall varit till doktorn som av nån anledning klämde på Ciccis högra bröst, det enda hon har och som är friskt........
Vet inte varför men det gjorde han och så klämde han henne på magen också.
När han sa att han ville känna på hennes mage säger hon: - Vaddå, hela magen eller.......och undrade hur mycket tid han hade.
Hon lämnade även blodprover och allt var gjort på en halvtimme.
Detta innebar att vi haft gott om tid att göra annat.

Tex villa bort oss....haha.
Hur kan man alltid lyckas att åka fel?
Vi hittade alla ställen vi skulle till men åkte inte kortaste vägen en enda gång!
När vi varit på stan och skulle in på hemköp hittade vi en sån fotomaskin som man alltid skulle in och knäppa kort i när man gick i skolan. Ni vet en sån där som drullefamiljen i sällskapresan (snowroller) tog kort till sina liftkort i.
De sprang ju in och ut i den så alla fyra skulle bli med på varsitt kort.
Vi gjorde tvärtom och precis som vi gjorde i nian (typ) senast, knölade in oss båda två samtidigt!
Kan säga att det var lättare 1982 att få plats i den än det var nu. De måste ha gjort de där hytterna mindre.....hahaha.
Korten blev såååå fina.

Nu ligger vi på varsin säng på rummet och tittar på TV och väntar på att Anton skall komma.
I morgon är det ett besök på lasarettet kl 07.45 och när det är klart åker vi hem.

/ Mita

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha en mysig kväll.

//Lena

2009-05-19 @ 20:22:59
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ja Bamse mår som en prins nu kan du tro.

Hoppas det går bra med proverna och att cicci mår bra.

Kul att ni hittar på lite skoj och känner att ni är två spralliga tjejer som gillar varandra.

Hälsa Cicci från mig.

Kram Ingrid

2009-05-19 @ 21:08:43
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Åh, du..vilken fantastisk fin vän Cicci har i dig :-)

Vilekn härlig relation ni verkar ha..

Må så gott och krama Cicci och peppa lite från mig :-)

2009-05-19 @ 22:51:01
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: marie

Vilka härliga vänner ni verkar vara mot varandra! Så härligt att ta alla tillfällen att njuta av livet och skratta! Såna där jobbiga situationer blir så mycket lättare då!!!!

Hälsa Cicci och skicka massor med styrkekramar till henne!!



ja, den 1 juni ska jag börja ett vik som uska på Falu lasarett, en barnavd. Det ska bli så skoj. Mitt jobb med arbetstiderna "suger" (som ungdomarna säger...)just nu.

Ha en bra dag! "Fånga dagen"

Kram

2009-05-20 @ 08:03:33
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Helen

Tänk att ni inte kunde lämna vinet hemma, är jag förvånad, inte! Hoppas att ni tog ett glas för mig också. Tack än en gång för att jag får följa er via webben. Sitter och skrattar åt er resa. Kram helen

2009-05-20 @ 08:52:16
Postat av: Nickan

Muppan brukar jag inte använda! ja, finns hur många namn som helst på denna lilla godsak! Har det gått bra för er? Kör försiktigt och ha en bra helg! Annika

2009-05-20 @ 09:27:42
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0