Åh vilket party :)

Vi hade så himla roligt på handbollklubbens 40-årskalas i lördags!

Massor med trevliga och glada människor, gamla spelare, tränare, supporters, föräldrar och vänner.
Det roligaste var nog ändå att Cicci var i form och var med, lika go och glad som alltid.

God mat och dryck samt toppenunderhållning av "Filips minicombo".
Grabbarna i combon är 17 år och går gymnasiet med inriktning musik, jätteduktiga.
När de började spela blev alla helt medryckta och började genast plocka undan bord och stolar så de kunde dansa och hoppa framför dem.

Jag har inte dansat så mycket på jag vet inte när så igår var jag både trött och hade ont i hela kroppen.
Kan man få träningsvärk av att gå på fest?????
Jajamen...haha.

Jag och Kent hade med husvagnen så vi sov över i den och Ajje sov på luftmadrass inne på dansgolvet.
Vi klev upp 8.30 för att städa och höll på med det till kl12.
När vi väl kom hem lade jag mej i soffan och skulle se avgörande semifinalen i handbollsSM, mellan Hammarby och Alingsås men sov mej igenom hela matchen.
Tråkigt nog förlorade Hammarby.......................Jag som åker ner för att se finalen i globen till helgen.
Ja ja, det blir nog bra matcher ändå, även om det blev helt fel lag i herrfinalen.
Det var ju enligt min mening Hammarby och Sävehof som skulle göra upp om guldet. Istället blev det Guif och Alingsås.

På onsdag är det dags för Ciccis sista cellgiftsbehandling, det är skönt att det snart är över.
Den 19e bär det av till Umeå för strålning, gissa vem som skall med........=)

Tack alla glada människor som var med och gjorde festen till en härlig upplevelse!

/ Mita

Kommentarer
Postat av: Nickan

Kul att festen blev lyckad och att Cicci kunde vara med! Lite resor framöver ser jag! Vad gör du den 23 maj? Ha dè

2009-05-05 @ 00:02:29
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: raskan

vart e bilderna???...man må ju glo???

2009-05-05 @ 08:53:24
Postat av: Ingrid

Det var ju bra att festen blev lyckad.

Skönt för Cicci att det snart är slut med behandlingen

Jag har säkert sagt det förut men jag säger det igen du är en fin väninna.

Kram Ingrid

2009-05-05 @ 19:28:31
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: raskan

en fråga ju..

va hon med Lisa??......

Alltid kulitt med fester...:) mera FEST haha..

kram

2009-05-06 @ 07:46:09
Postat av: Nettan

Hej Mita!

Tack så himla mycket för senast! Det var en jättelyckad fest!! Vad vore klubben utan er familj!?



Ha det gott!

Kraaam/Nettan

2009-05-06 @ 08:37:05
Postat av: Nickan

Ja då är det Optand! Jag behöver funktionärer!

2009-05-06 @ 09:44:14
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0