Två trötta killar....

.........kom med tåget i morse efter sin lilla hockeytripp.

Gulliga morfar hämtade dem och skjutsade Ante till jobbet och Kalle till skolan.
Tåget var ju självklart försenat så det blev lite brådis.

Jag hade bråttom till jobbet fast jag började 15.30...........
hade lite att göra med schemaläggning osv så jag hade bestämt mej för att vara där kl 14.
Bommade med ca 5 min.
Stress och jäkt gör ju att mitt redan dåliga minne fukar ännu sämre, så jag glömde hälften av mina prylar hemma.

Kent kom hit med dem vi 17.30-tiden.
Han sa att han och Jossan tyckte middagen jag gjort i ordning var jättegod.
Och Kalle tyckte inte det eller, undrade jag.
Kalle? Han kom hem från skolan kl15, lade sig i soffan och somnade innan han landat.
Jag skall väcka honom när jag kommer hem så han hinner äta innan träningen, fick jag till svar.
Det är tydligen jobbigt att åka nattåg....=)

Nu blir det till att vila upp sig under veckan för i helgen har vi hockeycup här hemma och det är föräldrarna i Kalles lag som är arrangörer = Vi bland andra.
Det drar igång på fredag och blir fullt race hela helgen.

Nä nu skall jag gå och lägga mej, G´natt / Mita

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja tårögd var milt sagt, mamman här började nästintill storböla :P

Jag kommer skriva vilka det handlar om så fort jag fått mötestiden av den som arrangerar det hela..



På torsdag blir det live hockey..femte kvarten ..det ser jag fram emot :-)

2009-03-10 @ 11:27:38
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Micke

Ide i en vecka hade kanske varit receptet.

Annars simma lungt he he.

Må väl

2009-03-10 @ 19:10:22
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0