Tråkig dag......

Började med personalmöte mellan 9 och 12.
Bara det att ibland är visst 12 samma sak som 12.40..........utdraget alltså.
Skulle sedan börja jobba kl 14 och då var det ju ingen mening att åka därifrån.

Åkte och köpte lite lunch bara och sedan tillbaka.
Slutade så jag hann hem till veckans höjdpunkt, Mästarnas Mästare.

Hade hoppats att Erica Johansson skulle åka ut idag för hon är bara för mycket tycker jag.
Istället åkte virvelvinden Pelle Fosshaug ut och det var tråkigt.

Annars inget nytt under solen.........

Lägger in några bilder från fjolårets sportlov när vi tog med grannarna till stugan och åkte slalom i Blåsjön.


Jag , Kent, Sven och Henrik innan vi börjat åkningen.


Jädrar vad ont i fötterna jag fick sedan, hade inte åkt sedan 1990!!!!






Så här mysigt kan man ha mellan åken, på Fjällripans altan precis vid backen.
Sven, Biggan och två öl....=)



/ Mita

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh nej åkte han ut, jag gillar Fosshaug..han är ju precis som jag begåvad med adhd ;-)

Jodå, affärerna blomstrar tillfälligtvis :P

Vi får se hur länge det varar :-)

2009-03-04 @ 21:55:22
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0