Hemma igen och ny är Hockeyn äntligen slut för i år.

Kalle har spelat färdigt och Leksand kan ju spela vidare utan att jag behöver bevaka eftersom de inte lyckades i år heller.....

Cicci mår skit av de nya cellgifterna, ont i kroppen, illamående och enorm trötthet.
Vi tröstar oss med att hon "bara" skall ha den här sorten 3ggr.
I och för sig med 3 veckors mellenrum så hon får nog må så här i ca 9 veckor.
MEN, det har kunnat varit värre.........
Om hon had fått den här sorten från början så hade det varit 18 veckors skitmående.
Man får vara glad för det lilla.

Måste berätta lite om helgens Söderhamnresa också.

Ett märkligt ställe!
När vi kom dit stoppade vi 5 olika personer och frågade var ishallen låg.
INGEN! visste......... Jasså har vi en ishall, ingen aning om var den ligger.
Till slut stoppade jag killen som höll på att snöröja gatorna i centrum.
Han kliade sig i huvudet och sa: OM vi har någon så är den nybyggd och allt som är nybyggt ligger där uppe........
Vi hittade den till slut.

När vi höll på att plocka ihop från hotellrummet kollade Jossan under sin säng så hon inte hade nåt som slunkit in där under.
Där stod ett glas med en urlagd snus i, en begagnad strumpa som inte var våran samt en lypsyl som inte heller var våran.
Jag tog med grejerna ner och gav till damen i receptionen och sa: ni kanske borde ge era städerskor en uppsträckning!
Nä då vi har så duktiga städerskor här, fick jag till svar.
Tydligen inte om de missat så här stora saker............
Men vi hade så mycket ungdomar som bodde här förra helgen så det kommer nog från dem.
Jaha sade jag var de här och städade?
Nä men vi hade extrapersonal som städade då.
Vet du, jag bryr mej inte om vem som städat men den som gjort det har fuskat och man kan ju undra om ens lakanen var bytta.
Det är de.
Hur kan du veta det? Var det du som städade och inte tittade under sängen?
Nä, här får du kvittot.

Inte ens ett ursäkta fick jag!!!!

Skall skicka ett mail till ansvarig på det hotellet för jag blir så bannad.
Jag blev idioten för att jag påpekade bristerna.
Inte de som inte gjort sitt jobb.


Nä nu skall jag snat iväg och jobba, säkert finn det nått att reta upp sig på där också.....=)

Ha det gott / Mita

Kommentarer
Postat av: Micke

Aj du det var inte riktigt din dag.

Hv låten har jag klarat mej ifrån he he.

Men det blir väl värre om dom vinner igen.

Kram på dej.

2009-03-30 @ 20:25:28
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0