Helgen över, äntligen vila!

Ja, ni kan få gratulera mej till Guld i Marklunds Cup!

Med blandade känslor fick jag stå som segrare tillsammans med ÖIK som jag var lagvärd för.
På silverplats hamnade Kalle och Brunflo (som jag hellre sett som segrare).

Brunflo brukar inte vinna mot ÖIK och denna helg hade de endast två femmor så det var hur bra som helst att orka spela sig till final.
De höll emot halva finalmatchen och hade 1-1 en bra bit in i andra perioden sedan orkade de inte och ÖIK vann till slut med 4-1.

Förutom detta så har Leksand startat med två förluster i kvalet så hockey är inte mitt favoritäne just nu.
Ändå verkar det som jag måste åka till Söderhamn på ännu en cup om två veckor.
Järpens 95-lag vill låna med sig Kalle och en kille till från Brunflo till den cupen.
De har bokat hotell familjevis så nån måste följa med dem och nån brukar i sådana fall bli jag.

Nu ser jag fram emot SM-finalerna i Handboll i Globen i Maj.
Jag och Jossan åker ner och tittar på dem och bor på hotell och myser lite bara vi två.

Om vi kopplar bort alla sport ett tag längtar jag till Påsk också.
Åka till stugan och fiska, åka skoter och bara vara.....härligt.

Har varit till stan och lunchat med Catrin och Lisa idag.
Vi brukar göra det ibland bara för att få umgås lite utan gubbar och ungar, det är jättemysigt.
Minst två timmar brukar de luncherna ta......=)

Nu skall jag röja lite här hemma.
Kan inte förstå att det blir så stökigt när man knappt är hemma en helg.
Kläder och prylar överallt, vi har ju bara varit hem och sovit...........................


/ Mita

Kommentarer
Postat av: Ingrid

GRATTIS !!!

Mycket sport på gång?

Röja kan man göra efteråt, huvudsaken att familjen mår bra.

Nej jag kan inte sjunga låten iheller, men kul med en låt som sticker ut.

Kram Ingrid

2009-03-16 @ 22:13:25
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Nu är jag lite lat och inte läser tillbaka (får ta igen det imorgon) men vad har du vunnit guld i :-))

2009-03-16 @ 23:34:05
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

morrn morrn, tar sovmorgon idag..fyra sjuka barn av fem samt en sjuk gubbe hemma :P

2009-03-17 @ 08:05:55
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Micke

Grattis.

2009-03-17 @ 20:13:34
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, grattis! Du kan gissa vad jag är nyfiken! Låter underbart med stugan och allt som hör till! Jag far nog också till stugan under påsk! Väninnelunch låter nice! Ha dè

2009-03-17 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0