Det är inte bara jag......

Jag satt i går och läste igenom lite gamla blogginlägg här hos mej själv.
Det som slog mej var att jag skriver som om det bara finns jag och Cicci i hela världen när det gäller hennes behandlingar och sånt.
SÅ ÄR DET INTE!!!

Jag skriver ju mest om vad jag känner och tänker och hur Cicci mår (och beter sig).....=)
Men det finns fler.......
Börje, Ciccis sambo (och pappa till alla barnen) han är också med på lasarettsbesöken.
Han sitter mest med nån tidning eller ett korsord eller så men det är ju för att han ändå inte får en syl i vädret när vi sätter igång. Dessutom servar han oss med fika och sånt.
Ulla (systern), Anton (äldste sonen), Ruth (mamman) har också varit med.
Och otaliga äro de som kommer och hälsar på en sväng när vi är på onkologen!!!
(Cicci bor ju 6 mil utanför stan så de får passa på när hon kommer in)

För övrigt kan jag säga att jag är till viss del lite ego i det här.
Jag klarar inte att vara hemm och undra......blir galen då.
Så varelse Cicci vill eller inte kommer jag att vara i närheten!
Det vet hon och skulle hon inte vilja ha mej där får hon väl finta mej och säga fel dag för behandling.....Hahaha
Hon har inte gjort det hittils.

Däremot kommer jag ju inte att kunna varamed hela tiden i Umeå (5 veckor) när strålningen sätter i gång.
Om man inte kan få nåt bidrag för vård av sjuk kompis förståss........måste undersöka det.....=)
Någon semestervecka kommer dock att förläggas dit, det kan ni lita på.

 / Mita

Kommentarer
Postat av: Lena

Sv. Vad kul att du är nyfiken på vem jag är. Jag har inte lagt in så mycket om mig själv. Jag tänkte jag skulle göra det men jag är inte så duktig på data så jag måste ta hjälp av min dotter.

Jag är en 42 åring från Norrköping och har 3 barn var av 2 bor hemma.

Ha det bra

2009-03-26 @ 13:03:58
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Nickan

Kolla om det går! Tänk vad det skulle vara bra! Hur många barn har Cicci? Börje verkar cool! Min rara make skulle nog inte ens följa med han!( oro infinner sig på lasarett!) Ha dè hälsa alla! Kramiz

2009-03-26 @ 15:58:00
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja, Uffe såg ovanligt nervös ut igår med..så vi får hoppas han kommer med någon mirakelmetod tills på lördag :P

Trevlig fredag!!!

2009-03-27 @ 09:07:51
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja nu jäklar får vi se till att dansa regndans i Göteborg ;-)

2009-03-27 @ 21:03:57
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Va du är gullig..:-)

som lägger nån vecka av semestern hos din väninna.

Kram Ingrid

2009-03-29 @ 20:17:42
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0