Äntligen hemma!

Åkte till ishallen 06.45 i morse och har precis kommit hem, 22.10.

Knäpper på TV och får höra att vi skickar operabidraget vidare till Eurovision!!!!!!
Ojojojojoj........så många bra låtar som det fanns att välja på............

Ja, ja, jag laddar för finaldag i cupen imorgon.
Mitt lag som jag har hand om har gått till semifinal liksom Kalles lag.
Som tur är har de inte hamnat i samma semi så går det gott spelar vi final mot varandra....=)

I smyg hejar jag förståss mer på Kalle och Brunflo än mej och ÖIK.

Nu skall vi sova oss i form.
G´natt

Kommentarer
Postat av: raskan

Asså hade inte du vunnit en ny design??

Vars e den då???...

Kram gums

2009-03-15 @ 14:00:30
URL: http://raskan99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0