Förlåt mej..........(Raskan)

Nu börjas det pipa lite här och där att jag inte skrivit på några dagar.
Lovar att skärpa till mej, kul att ni märker av min frånvaro....=)

Hmm vad har hänt nu då sedan sist?

Jo vädret fortsätter att se till så det blir saker gjorda inne, snart är sovrummet helt tömt på kläder (som flyttat in i min nya garderob)............
Man behöver inte längre hoppa över grejer i hallen för att ta sig in och snart ser jag en ljusning i tvättstugan.
Nästa projekt blir att rensa på altanen och göra den användbar.

På torsdag åker jag till Umeå en snabbis till Cicci.
Tar med henne till Sundsvall och IKEA på vägen hem för att köpa det baskade speglarna jag saknar.
Det blir faktiskt bara 5 mil extra att åka den vägen mot den vi brukar åka, över Dorotea.

Nästa vecka är det ju midsommar och Camp Grytan öppnar på torsdagkväll!!!
Innan det skall vi:
Sätta upp 3 stora partytält, hämta bord på IOGT (de vet inte att vi dricker alkohol vid dem, haha) snickra bänkar att sitta på, fixa till i lillstugan så vi kan ha karaeoke på altanen där, rodda in lite husvagnar mm.
Dessutom kommer Evert dit med dasset......=)
Det är en gullig liten stuga med två dass på varje sida som vi lånar/hyr från Everts jobb.
De fixar både med frakt och tömning av den. Det är toppen eftersom vi bara har en toalett inne och ifjol var vi drygt 80 personer totalt under midsommarhelgen.

Ja det känns som jag har att göra även nästa vecka....=)
Nu skall jag ladda / Mita

Kommentarer
Postat av: Nickan

Tur nätterna finns så du hinner blogga! Hälsa Cicci! Jädrar va många ni blir! Visst är det svårt att få tid för bloggen när sommaren kommer, så mycket annat som tar tid då! Må gott så hörs vi!

2009-06-09 @ 09:17:50
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Micke

Glöm inte att fika o tänk på mej.

Auktionen är från 80-talet.

Kallt ja, men min hund fattar inte det

han badar lika glatt för det.

Kram Micke

2009-06-09 @ 15:56:51
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Åh jag brukar säga nej till pannkakor men ibland måste man säga ja för att slippa tjatet ett tag :-)

2009-06-09 @ 19:47:23
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: raskan

japp nu vart de bättre.....du har haft fullt upp ser ja....meee tooo...:)

2009-06-09 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0