Hej hopp!

Vill bara tala om att jag lever och har det gott.
Hinner inte kolla hur ni andra har det för jag har ack så stressigt på semestern.

Var i Norge på husvagnsturne förra veckan, hann hem och ordna grillparty med våra stockholmskamrater, skickade Kalle till Timrå på fotbollsturnering, packade om i husvagnen och for till söstra i kännåsen för att rodda ihop Gunillas 50-årskalas på lördag......puh....

Har gjort en massa saker idag som jag inte kan skriva om förrän på söndag (ifall Gunilla är här och tjyvkollar) men nu skall jag lägga mej här i husvagnen bredvid Kent som redan snarkat en bra stund. LOVAR att jag kommer med detaljer till veckan .
Ha det gott / Mita

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi väntar med spänning på alla saker som vi ska få veta.

Kram Ingrid

2009-07-31 @ 21:48:25
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Lena

Fortsätt att ha det bra.

//Lena

2009-07-31 @ 22:51:38
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0