Men äntligen!

Har försökt ta mej in här nästan hela kvällen men det ville sig inte!

Nu är jag här så nu kör vi....

Cicci har fått sin första cytostatikabehandling idag och det gick riktigt bra, skönt!
Imorgon fyller hon år så jag hoppas hon får må så hon får ner nån tårtbit.
Olle och mormor var hemma och bakade tårtan när vi var på lassa.

Man kan ju tro att det är (för att prova att skoja till det lite) rena döden att vara på onkologen men inte det......

Direkt vi kom dit träffade vi en tjej som kom för sin tredje behandling, hon hade tappat allt hår, skaffat peruk samt en snygg bekväm och skön bröstprotes.....

JAAAA!!! det är klart att jag frågade om jag fick känna på den!
Och det fick jag...=)

I alla fall var hon så otroligt positiv så det smittade av sig som bara den.
Hon drog av sej peruken och visade skallen också och hon svarade glatt på alla knasiga frågor vi ställde.

När vi sedan kom in på rummet och de började dona med påsar och slangar od, kom hon som skull dela rum med Cicci under dagens behandling.
Det var ju också lite kul för det var mamman till en barndomskompis till oss så vi hade ju också mycket att avhandla.
Man kan ju undra hur kul Börje hade egentligen.......................
Han blixtrade dock till med några smått syrliga kommentarer lite då och då med glimten i ögat..)
Så fick han ju bjuda oss på lunch också.

Ja så nu har vi varit med om nåt nytt igen.

Förresten visade jag Cicci tre för henne helt nya saker i torsdags:

1. handla med scannern på coop!
2. gena från coopparkeringen rakt över elgigantparkeringen direkt till Mc Donalds!
3. handla på Mc Driven!

SPÄNNANDE
Men hallå.......... snacka bondbrud (bonnbrud) tjena Mattmar.......moahahahaha

Lalla avlovla på henne.

/ G´natt

Kommentarer
Postat av: raskan

gena? McD??...

hahahaha...by the way huu gåre med träningen da??

skrattar***.....



fredag?

2009-01-20 @ 12:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0