Kalle lurad

Nu har jag lurat till mej en stund vid Kalles dator.
Imorgon skall jag åka till min datorexpert med min laptop och samtidigt se om han har nån bra stationär burk jag kan köpa.
Det är rena fan att vara utan dator och nu när jag varit sjuk har jag ju inte kunnat använda jobbets heller.
Imorgon skall jag jobba i alla fall även om jag inte känner mej helt 100 men jag orkar inte sitta och ringa HC för ett läkarintyg heller.

Imåndags kväll sa Kent att vi borde sätta igång och göra om gästrummet!
(Det skall bli ett "dressingroom")
Och jag högg ju direkt..................
Vi måste börja med att måla och lägga nytt golv så jag sticker och köper golv imorgon sa jag.
Sagt och gjort, nu står 6 frp gol mitt i vardagsrummet och imorgon börjar jag tömning av rummet.
Färg skall jag se om jag hittar imorgon och sedan börjar racet.

Han får skylla sig själv när han förde det på tal, då smäller det ju bara till liksom!

Idag har jag förresten varit till Mo och hälsat på Ingrid för det var jättelänge sedan vi hade tid att ses.

Vad gäller Cicci kan jag meddela att fortfarande mår oförskämt bra trots cellgifterna och det är ju toppen.
Inte har det lossnat nåt hår heller men hon har självfriserat sig så det är inte långt längre.
Igår hade hon dock en skitdag och var förbannad på cancer, inte bara hennes egen utan ALL JÄVLA CANCER som hon uttryckte det. Och det får man verkligen vara!

Nu skall jag åka till ishallen en sväng (Kalleträning)

Ha det gott / MIta


Kommentarer
Postat av: Nickan

Låter som du är pågång igen! Ja lite trist måste man ha!

2009-01-28 @ 21:46:21
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: sanna panna

fan coolt o dona till ett rum .....

o bara kunna dra o köööpa golv s ja du vet..:)

bra att du är på bättringsvägen....

Jag ha klarat mej bra jag från förkylning men de kanske inte fäster på en gammal käring som jag

kram på dej(på avstånd)

2009-01-29 @ 10:32:48
URL: http://raskan99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0