Jag vann!

Jag  vann budgivningen på en ny design för min blogg.
Det skall bli kul att få en sida som ser lite mer egen ut.
Även om den ju inte är egen på det viset att jag gjort den själv.
Det är jag alldeles för inkompetent till.

Annars är jag riktigt j-a förkyld.
Täppt i näsan, hostig och ont i halsen.
Jossan och Kalle samma sak, Kent däremot är ute och skottar snö.

Han har ju en egen "plogbil" som han kallar den själv.
Det är vår åkgräsklippare som han satt plog och vinge på.
Byggt allt själv.
Grannen Sven har bidragit med hydrauliken som han tagit från kasserade sjukhussängar.
Allt sköts per automatik med knappar och spakar.
Kent önskar snö varje dag....=)

Nu skall jag vila en stund framför TVn
/ Mita

Kommentarer
Postat av: Nickan

Stackars dig! Fast Kent låter som han har livat han! jag vill också ha hjälp med bloggen! Trist så man kan spy! Jag är helt nob på sådant jag också! Krya på dig min vän! Kramen!

2009-01-21 @ 23:23:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0