Gulliga mamma!

Har precis haft besök av mamma.

Hon kom hit med en jättekastrull med köttfärssås som hon tyckte vi kunde ha till middag idag.
Så hade hon en form med stekt fläskfilé i sås att ha till fredagsmiddag.
Jag tänkte att det kunde vara skönt för dej att slippa laga mat när du är så förkyld sa hon.

Hur härligt är det inte att ha en sån mamma (trots att man är 42 år)!

Jag ligger på soffan och tittar på TV,sitter en stund vid datorn och går och lägger mej i soffan igen.
Det är ungefär vad jag orkar.
Tar alvedon emellan åt och nån kort stund tror jag att jag är jättepigg men det går fort över.

HATAR att vara sjuk.

Nu skall jag glo på TV igen

Puss på dej mor, lalla avlovla!

/ Mita










Kommentarer
Postat av: Fridell

Hejja vännen..:)



Guuu va tråååkigt å va sjuk,ja hade hoppats på att du skulle krya på ré så vi kunde få njuta av ditt sällskap på Cooken i em...men iNTE de..de blir ALDRI som man tänkt sé..(om man får gnälla litte)



Krya på ré å STOOOR kraaaam..:)

2009-01-23 @ 06:33:57
Postat av: Fridell

Hejja vännen..:)



Guuu va tråååkigt att du e sjuk,hade längtat efter att få avnjuta ditt sällskap i em...å GARVA..;)

Krya på ré å STOR kraaaaam...)

2009-01-23 @ 06:36:39
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-23 @ 06:40:47
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0