Helt stenad.

Igår var jag helt väck i skallen eftrer en natt på jobbet då jag inte ens hann bädda i ordning sängen.
Fick vara uppe hela natten och hade inte tid att sova något under dagen heller.
Kl 22 blev det godnatt och jag tror jag somnat innan jag landade med huvudet på kudden.
Jag som aldrig går och lägger mej före 01-tiden annars.

Lämnade i nKalles dator på reparation igår, CD-enheten funkade inte.
De var tvungen att göra en total ominstallation på den så Kalle var inte så glad, allt försvann.
Det är exakt samma problem med Jossans dator men hon har nu chansen att rädda det hon vill ha kvar så lämnar vi in hennes på måndag.
Programsystemfel kallades det.
De fick datorerna i julklapp så de har haft dem i 2 månader och redan problem...........trist.


Vi fortsätter med lite trist......
Idag har vi begravning av barnens farfar som somnat in efter 87 långa år.
Det blir inte kul men är nog skönt när det är över.

Mitt andra fokus denna dag är att jag önskar se Leksand spela bort Malmö ur elitseriekvalet.
Matchen går på TV ikväll och då ska jag dricka vin och heja på!

Nu skall jag ta och klä på mej och leta fram pappersnäsdukarna.

Hej så länge / Mita

Kommentarer
Postat av: Micke

Tyvärr lär nog MIF vinna idag.

Heja,

Må väl men jag skåla med dej ändå.

2009-02-27 @ 16:41:16
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: ingrid

Tråkigt med datorerna. Ännu tråkigare med farfar

men kanske skönt för honom.

Kram Ingrid

2009-02-27 @ 19:39:26
URL: http://ingridspoturri.blogg.se/
Postat av: Micke

Må bästa lag vinna.

Må väl / Mick

2009-02-27 @ 20:19:06
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Nickan

Datorer kan göra en tokig! Trist med begravning men han fick ju bli gammal i allafall. Min farfar fyller 97 i sommar! Hejja Leksand!! Ha dè

2009-02-27 @ 21:44:42
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Fridell

Hejja på Mita :)

Hoppas att du får ett skönt sportlov med mkt sol, vin,softa,skojter,mysa till med ligan UTAN jobb å allt annat stök.



Kraaaaaaaaaaaam

2009-02-28 @ 08:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0