Heja Brunflo!!!

Skulle börja jobba kl 15 idag (det har förresten hunnit bli igår) och Kalle hade match kl 14.
Då borde man ju hinna se en period i alla fall.
Men näe, det ville sig inte riktigt.
Kents gamla "kukbil"......han kallar den så när den inte funkar och när han tror att ingen hör........ville inte vara med idag.
Vi provade med startgas och allt möjligt innan vi gav upp och båda åkte i min bil till ishallen.

Det var ÖIK som hade hemmamatch fast den var i Brunflo. De  nötterna hade kommit på att de ville hinna in till stan och se ÖHC så de hade startat matchen tidigare........
Bannade idioter!!!
Jag kom dit till periodvilan och sedan fick Kent skjutsa mej på jobbet strax efter att period 2 hade börjat.

Men vet ni vad.....
våra små brunflogryn vann och de hade inte plockat ner en enda extra 93:a!!!
De spelade med två backpar och tre kedjor bara och ändå orkade de och det är stort.
När vi såg dem igår i Järpen var vi helt säkra på att ÖIK skulle åka åttor runt dem och vinna med tvåsiffrigt.
Det var ju bara så typiskt att jag inte fick se matchen.

Nu sitter jag här på jobbet och undrar hur jag skall ta mej hem imorgon.......(eftersom Kent har min bil)
Kommunalt brukar jag bara åka om jag har intagigt alkoholhaltiga drycker.
Jag vill ju inte att mina grannar skall tro att jag är onykter när jag kommer hem imorgon så jag tror jag hoppar bussen.....haha
Det ordnar sig nog, jag ska ju inte hem direkt.

Det är omgång två för Ciccis behandling imorgon kl 9.30 och då måste jag ju dit och lägga mej i.
Måste bara berätta också att hon ringde mej i början på förra veckan och meddelade att hon tappat håret!
Men inte på huvudet utan på muttan som hon uttryckte det, det var ju kul att veta   =)
Pratade med henne idag också och nu har det lossnat även på huvudet så det blir lite annorlunda att se henne imorgon.

Nä nu måste jag gå och lägga mej för snart är det väl nån som kliver upp och vill ha min uppmärksamhet här.
(Jouren börjar kl 23 men då är man ju för pigg för att sova.)

G´natt / Mita

Kommentarer
Postat av: raskan

hahahahahahahaha KUKbil??

Oftast är de ju vi damer som säger så o inte män..ja ja..JAG säger oxå så när det är nått fel på bilen..

Hahahahahahaha.....hu gåre med rumme rå???

puss

2009-02-09 @ 10:43:17
Postat av: Nickan

Ja, vad ska man säga! Visst är det härligt med snö och skoter och våren och allt! Det finns dock gränser för hur mycket snö jag vill ha i tätorten! Bilar som jävlas förtjänar ett sådant namn! Ha dè

2009-02-12 @ 00:09:54
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0