Bildutmaning från opelnickan!

Jag har blivit utmanad att lägga upp min 6:e bild ur min 6:e bildmapp av fru Danielsson!
Har aldrig lagt in nån bild förut så jag vet inte vad jag håller på med men jag provar!


Vårat paradis Ankarvattnet!

Ja, det känns som det funkade....

Det här ar vårat paradis i Ankarvattnet, norra Jämtland.
Bilden är tagen från altanen på stugan och ner mot sjön, Vackert eller hur!

För att helt byta ämne....................
golvet är färdigslipat och jättefint.
Dessutom har Kent målat både taket samt första varvet på väggarna, det kommaer att bli jättefint det med.

Annars har det varit ishallen som gällt i helgen, Kalle har både spelat själv och dömt matcher.
Eftersom han lyckats ärva mitt temprament och inte är nådig på domarna när han spelar själv var det väldigt intressant att se honom som "domardjävel"    =)
Han var sååå duktig, dömde förresten (för er som känner till) med unge herr Fridell.
Det gick toppen!

Nu väntar jag med spänning på att höra om jag gjort rätt så även ni kan se min fina bild.

Ha det gott / Mita

Kommentarer
Postat av: Nickan

Alldeles rätt och en mycket fin bild! Ärvt ditt humör är du utan du nu då??

2009-02-02 @ 00:03:09
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Mita

NO WAY, Nickan!

Det räckte gott och väl till honom också....Hahaha

2009-02-02 @ 00:18:37
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: Mamma Fridell

Missde juuh dej i isladan ida...



Låter himla flachigt me dreeeesssssing rooooooom...men de eju du i ett nötskal gumman..;)kräsen-"endast de bästa e gott nog",stilrent och stor pedant ... -ja värsta bing blingen..:)



Kraaaaaaaaaaam



2009-02-02 @ 00:20:53
Postat av: Mita

Jag tror jag asgarvar och fnissar på mej!

Hade väntat mej att du skulle undra vad fan jag skall ha i mitt dressingroom.......JAG HAR JU INGA KLÄDER....=)

Men det är klart bling bling är ju mitt signum....eller....vänta nu Pedant, det e jag de........Moahahahaha

2009-02-02 @ 10:26:47
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: Ingridi

Vad fint du bor. Hinner du med och njuta av utsikten,du verkar mest på språng med hockey, bowling

och handboll. Men vad gör man inte för sina barn.

Fin blogg du har.

Kram Ingrid

2009-02-03 @ 14:46:28
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Titti

Så häftigt att läsa att Kalle dömer matcher! Fattar inte var åren tagit vägen, han som nyss stod på öronen med trehjulingen i slänten! Nu är han storkille på riktigt, godingen.

2009-02-08 @ 17:22:05
URL: http://www.tjejernas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0