Säda, städa, städa.....

Sedan i fredags och det är minst hälften kvar ändå. Tur att jag har semester imorgon också.

Tapetseringen har jag dock hunnit färdigt med och det gick galant.
Kent har installerat en toalett i källaren mitt i gamla tvättstugan utan dörr men ändå.
Han har insett nu när även jag kliver upp på morgnarna att det är lite med en toalett på allt mellan 4 och 6 personer. Särskilt när en av dem är en tjej på 17år................you know!

Kalle hade match i stan i fredags annars har vi haft en helt sportfri helg förutom det som varit på TVn.
Skönt att bara få vara hemma.

/ Mita

Kommentarer
Postat av: Cicci

Säda??!! Har ni sädat först och städat sen??

Puss på re!

2009-12-14 @ 09:38:28
Postat av: Mita

Japp....=)

2009-12-14 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0