Nu känner jag mej på G igen !

Nu börjar semestern lida mot sitt slut och det är dags att återuppta gamla vanor.
Börjar då med bloggandet.

Var en vecka i stugan, åkte hem för att gå på 40-årskalas.
Åkte några dagar på husvagnssemester, sedan hem för att gå på 50-årskalas.
Har varit hemma sedan i söndags och till helgen åker Kent till stugan medan jag skall åka och hälsa på Ingrid i Mo.

Jossan knäppte nästan 600 bilder på norgeresan så här får ni ett smakprov.




Den här familjen träffade vi på i Tänndalen på väg mot Norge.......






I Röros hittade vi en bakgård med en keramikbutik, hela gården var smyckad.









Vi åkte trollstigen.........................






Och fick punka när vi kommit ner till campingen. Kalle fixade däcksbytet medan
Kent och jag drack en drink och tittade på.......=)






Så var vi till Lillehammer och Hamar och tittade på OS-arenorna.
Hoppbacken i Lillehammer.....






och skridskoarenan i Hamar.






Ja det var en liten del av semestern.
Imorgon blir det mer bilder men då från Glamourparyt då min svågerska "Lady Gugi" fyllde 50 år......=)

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag gillade keramik stammen o kaktusen.

Originellt.

Kram Micke

Ps: Ser fram mot fler bilder.

2009-08-05 @ 19:59:35
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0