Lady Gugi 50år, Åh vilket party !!!

Min svågerska (gift med min syster) har fyllt 50 och det skulle firas med ett hejdundrande kalas.
Kent och jag tog husvagnen och flyttade dit redan i torsdags för att hjälpa till att rodda ihop kalaset.
Det skulle resas tält, snickras bänkar, bäras bord och stolar mm, mm.

Vi var klar med det mesta redan på fredagkväll men smyckning osv kunde vi inte göra förrrän vi blivit av med Gunilla som inte visste temat på kalaset.
Eftersom hon är, som syrran säger, en smygfjolla. Var temat naturligtvis GLAMOUR!
Jag satt hela onsdagen och sydde klänningar till mej, pappa och brorsan.....=)

Kl 11.30 på lördagen kom Örjan och hämtade Gunilla på MC och sedan for hon till Catrin som skötte om henne under dagen och såg till att hon var rätt klädd när hon kom till sin fest.

Många människor, många bra och roliga uppträdanden och överraskningar blev det, hur kul som helst!

Här följer en hel hoper med bilder, hoppas ni inte blir less............


Dukningen.................







Kära mor som fixade all maten till 75 personer...............





och min tjusige far som hjälper till att bära fram den.





Här har lite gäster börjat anlända..............





Men vad är detta för snyggingar?????





Aha, det är ju Tomas och Anders...hahaha





Ocha här kommer huvudpersonen själv, röda mattan är utrullad för............





LADY GUGI !!!





Gunilla Åsberg Godén 50 år:




Här är jag och min syster..............




Trollet som vi kallar lillebror............................




Våran transapappa och Gunillas mor.





Efter middagen blev det en hel del upprädanden.........................
Här ett gäng vänner som sjunger en egen skriven sång till Gunilla.





Några andra vänner som spelade teater a la Dunderklumpen.




Jag gjorde entre som en liten jävul........................





Och sjöng tillsammans med lillebror Ajje, Visst kan man ta ett endaste glas..........




Och FINALEN bjöd syrran på !
Hon hade en egen liten "stripshow" för oss och för sin älskade Gunilla.
Kan lova att showen drog ner jordens jubel och när hon uppenbarade sig i denna fantastiska kreation var lyckan total.....=)






Ja, så har vi det på våra kalas.........................hahaha
Nu längtar man nästan till man får fylla 50.


Hej på er så länge / Lady Ullabita

Kommentarer
Postat av: Micke

Hahaha

Det såg verkligen trevligt ut.

Gratta ändå.

Börjar att komma i fas.

Kram Micke

2009-08-06 @ 20:49:19
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det var härliga bilder på alla "fina damer"

Kram Ingrid

2009-08-06 @ 21:22:35
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj oj oj, vilket kalas. Jag frågar inte om ni hade det trevligt för jag kan nog svaret.

//Lena

2009-08-07 @ 21:55:15
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: raskan

UNDERBARA bilder Mita........:)

2009-08-08 @ 17:18:04
URL: http://raskan99.blogg.se/
Postat av: Fridell

Vilka fantastiska människor The Family GODÈN`..:)))

I love them all..:)))

2009-08-10 @ 09:13:18
Postat av: Titti

Det var ett tag sedan jag var in p ådin blogg, Mita, men det var verkligt kul att läsa detta! Ja, vilket partaj det var! och tusen tack än en gång för all hjälp vi fick med det praktiska, flera dagar inför festen. Utan all hjälp hade det aldrig gått, och när det blir så här bra är det värt varenda minut av jobb!

Tack å kram å puss å lalla avv lovvla!!

2009-08-24 @ 21:25:21
URL: http://www.tjejernas.se
Postat av: Lady GuGi (GunillaÅ-G)

Jamen herregud vilket partaj!! Kan inte med ord beskriva, och än mindre tacka för allt häftigt som hela familjen Gode'n och andra goa kamrater fixade med. STOR KRAM från svågerskan.

2009-08-24 @ 21:36:40
URL: http://www.tjejernas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0