Isterbuk på promenad!

Igår ringde Tomas (som är pappa till vår extrason Linus) till mej när jag var på jobbet.
Han började med att fråga hur semesterna varit osv, sedan sa ha bara:
Äh va fan, jag går rakt på sak.....
Du vet brorsan, han har ju fått en jädra isterbuk på semestern, och du har ju en sedan förut.... så nu tänkte jag att vi skall ut och gå vi tre!!!!!

Ja det var ju rakt på sak det....Hahaha.

Så nu har vi varit ute på en 7km lång promenad i regnet.
Det var både jobbigt och skönt men fy vad det känns i ryggen och "frambenen" (benhinnorna), hittade inte mina löparskor så jag gick i några platta dåliga saker istället.
Måste leta fram skorna eller köpa nya för nu har starten gått....................


Kommentarer
Postat av: Fridell

asg ja fasen de e "Tompa" i ett nötskal de...han skjuter direkt från höften och absolut INGEN delux alls...rätt på..POOOF !

Bra jobbat Mita..:)



Kram kram

2009-08-12 @ 01:07:26
Postat av: Micke

Nja IKEA blev det ändå.

Det låter bra med 7 km.

Akta dej, lätt att fördärva sej.

Kram Micke

2009-08-12 @ 04:17:43
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: raskan

hallå....man drar väl inte iväg 7 km första dan med isterbuken fatta va jobbigt de e jöö...jag skulle vägrat hahahahaha..puss gumman

2009-08-12 @ 08:44:48
URL: http://raskan99.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det är bäst att du skaffar dig bra promenadskor om du nu ska ut och gå en massa kilometrar.

Kram Ingrid

2009-08-12 @ 20:57:52
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0