Låååååång utmaning från nickan

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Ulla Marita, kallas Mita
Beroende av:  Snus
Vad tror folk om dig? antingen att jag är knäpp eller kul
Stämmer det? jajamen, båda.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är glad och trevlig
Hur imponerar man på dig? Man är naturlig och snäll mot alla
Brukar du skratta för dig själv? Ofta och mest ÅT mej själv!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ring! (från min snåla son Kalle som har gratis SMS)
Var bor du?
Grytan, Brunflo
Trivs du där? Japp
Sprit, cider, vin eller öl? Vin, rött
Brukar du bli för full? Tycker inte det händer särskilt ofta men det har hänt...=)
Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen särskild
Vad har du för mobil operatör? Telia
Är du allergisk i mot något? folk som inte kan bete sig i trafiken, typ inte använder blinkers osv..
Nästa mål i ditt liv? Ha en underbar påskledighet
Hur svarar du i mobilen? Mita
Vem ringde du senast? Ante (storsonen)
Antal timmar sömn inatt? inte många, har jour på jobbet
Sov du ensam? Nej, med Kent.....mmmm
Brukar du komma i tid? Ja fast inte i god tid
När mår du bra? När jag slipper stressa och det är helt omöjligt att göra i stugan!!!
När blev du fotad senast? Idag, har en juvel här på jobbet som knäpper kort på personalen nästan varje dag,
Hur känner du dig nu? lugn
Vanligaste färg på dina kläder?  svart eller grönt
Vad tycker du om fötter? gillar fötter men de får gärna vara nytvättade
Vilka saknar du? Min morfar som dog när jag var 15 år är den jag saknar mest.
Favorit dryck på morgonen? Kaffe
Rakar du benen? Nä, jag skär mej bara....hahaha
När brukar du oftast gå och lägga dig? Sent som tusan 01-02 varje natt
Är du blyg? Nej, tror inte det är nån egenskap jag har
Vill du hellre ha mail än brev? Brev som inte är räkningar är spännande
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Är du nöjd med ditt liv? JA, kunde önskat högre lön förståss.....
Är du bortskämd? Ja det är jag nog, men inte med prylar. Men att jag har föräldrar och vänner som ställer upp i alla lägen
Vad gör du i morgon?  GÅR PÅ PÅSKSEMESTER!!
Vad är det värsta du vet? Dryga personer och folk som inte kan bete sig i trafiken......hahaha
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Finns inte utrymme för så mycket slös
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Astrid Lindgren var en!
Vad längtar du till? Stugan, Ankarvattnet. Åker på torsdag
Har du bra vänner och äkta vänskap?  Ja absolut
Vad använder du för shampoo? olika
Vad är det finaste du fått? Säger som Nickan, mina barn.
En speciell dag du minns?
När jag gifte mig och när barnen föddes
Hur gammal är du? 42 och ett halvt....=)
Om fem månader? Plockar nån kantarell kanske
Du samlar på? Grisar
Gröna eller röda äppeln? Hmmm, duger gula?
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Kent om vi inte är på samma ställe, mamma el pappa
Gillar du golf: Av pricip inte!
Vilken tid gick du upp idag? 07:00, skräll! Det var bara för jag hade utbildning idag
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu?  Har aldrig strumpor, det är äckligt.
Är det okej att gråta:? Jaaa
När grät du senast? Gråter varje dag, är nog blödigast i världen och värre och värre blir det.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bygga en utomhuspool och köpa en lite nyare bil till Kent. Han har världens risigaste golf en 79:a tror jag det är, diesel.
Bär du glasögon eller linser? Nej men det borde jag
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?  Hahahaha......Fridell skulle garva ihjäl sig om jag svarade ja här
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Till melodikrysset på lördag, kan bli senare på söndag
Har du piercing? Ett hål i varje öra bara
Vill du gifta dig? Är redan gift och tänker fortsätta med det
Solar du ofta? Nej., hu så hemskt
Är du bra på att laga mat?  Inte nån mästare kanske men helt ok
Tre saker du vill ha varje dag?  Snus, gemenskap och snälla barn
Är du flygrädd?  nej
Roligaste ämnet i skolan? Idrott eller gymnastik som det hette på min tid
Tråkigaste ämnet i skolan? Historia men det tycker jag är kul nu
Badkar eller duschkabin? Ingen kabin men däremot dusch
Hur vig är du?  Moahahahaha , kassaskåp
Tre saker du absolut inte kan göra? Åka skridskor, cykla på enhjuling, vissla
Är du musikalisk? jovars om jag får säga det själv. Kan alla fåglar på blockflöjt, bara en sån sak
Antal döda krukväxter i hemmet? några, resten halvdöda. Pappa brukar vattna när han kommer på besök.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?  No way!
Bästa känslan? Nöjd med sig själv!
Värsta känslan? Oro för barnen
Vilken är din favoritglass? 88:an
Favoritpizza?  quattro
Tror du på ett liv efter döden?  Ja fast jag vet inte hur
Har du vunnit en prispokal någon gång? Flera stycken
Tycker du om sushi: mmmmm
Vad äter du helst när du ser på film: OstKROKAR heter det
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja, de har varit gifta sedan 1964!
Har du egen trädgård? Ja fast inte så välansad
Har du tandläkarskräck? Nej, har aldrig några hål
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll och natt
Vilken ögonfärg har du? Brun-gröna
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Säkert när jag var liten, har värsta humöret
Vilket är ditt favoritdjur? Gris
Biter du på naglarna? ibland
Röker du?  Nej
Hur ofta tränar/motionerar du? Hmmm äger ett gym men....sällan
Senaste låt du hörde? Snälla. snälla, spelar den i bilen hela tiden.
Fyra personer jag vill ska fylla i denna lista... De som orkar!!!!
2009-04-04 @ 16:41:58 Allmänt Permalink

Kommentarer
Postat av: Nickan

Underbart! Ja, jag tror du varit ärlig! Kul att läsa! Ha dè

2009-04-07 @ 13:49:36
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Oj vad frågor :P

Hoppas du haft en bra dag!

2009-04-07 @ 13:50:53
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Micke

J-klar vad frågor.

Men nu vet jag allt om dej.

Jag tackar o jag blir glad om du blir glad.

Kram på dej

2009-04-07 @ 21:13:59
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det var kul att läsa.

vilken utmaning, det kan man lugnt säga att den var lång.

Kram Ingrid

2009-04-07 @ 21:38:15
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, hoppas du haft en bra dag. Jag har nyss jobbat färdigt för idag :-)

Gott att vara ledig fyra dagar sedan :-)

2009-04-07 @ 23:24:14
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Fridell

Ohhh myyy gaaaaaaaaaaaaaad vikken lista...puh..du hade väl kunnat blarra till litte,men å andra sidan skulle det juuh va ärliga svar,men lite märkes freak ere juuh ;)



Ha en underbar påsk me allt gott på borde

å nått ännu godare i glaset..:)



Kraaaaaaaaaaaaaam

2009-04-08 @ 00:00:58
Postat av: Nickan

Glad påsk! Ha en underbar helg! Kram Annika

2009-04-09 @ 00:30:19
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0