Utkast: Den här ...



Jag har fått en award av Ingrid på www.ingridspotpurri.blogg.se
Tackar så hemskt mycket för den. Den är min allra första utmärkelse.

Jag skall även vidarebefordra den till 5 stycken andra vars bloggar jag gillar,
det blir till :
Annika, www.opelnickan.blogg.se
Sannapanna, www.Raskan99.blogg.se
Madde: www.barnenshjaltar.blogg.se
Micke: www.pappamicke.blogg.se
Så vill jag ju ge den tillbaks till Ingrid också.

Om det här gick som det skulle ser ni bilden längst upp, annars vet i tusan hur jag skall få dit den.
Ingrid skrev att jag skulle kopiera den och lägga in den men jag ser i nuläget bara en tom ruta med ett kryss i..............dataproffset....haha.
Om den syns skall ni i eran tur kopiera den och lägga in den hos er.
Ja ja det blir som det blir, i vilket fall gillar jag era bloggar.


När jag kom hem från jobbet ikväll hade min älskling dragit fram våran lilla husvagn.
Jag blev så himla glad för nu hinner jag städa och göra i ordning den så vi kan bo i den i helgen.

Vi köpte husvagnen ifjol och har totalrenoverat den. Bytt ut alla reglar, innerväggar och innertaket.
Sedan har jag målat och tapetserat helt efter mitt eget tycke, lite "crazy" sådär men jag älskar den!
Imorgon skall jag gå ut och ta lite bilder så ni får se. Antingen tycker ni att jag är galen eller så gillar ni den men den ser inte riktigt ut som en husvagn brukar göra.

Ha det gott så länge / Mita


Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis o tack.

Som jag skriver jag blev stum o mycket glad.

Vi tackar bilderna är från början av 80-talet.

Kram.

2009-04-27 @ 21:48:33
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: marie

Ska bli spännande att se foton på din husvagn.

Härligt att koppla på vagnen på bilen och bara dra...dit näsan pekar.

Må så gott.

Kika gärna in hos mej.

2009-04-28 @ 08:08:56
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Lena

Svar: Jag har truckkort och det är kul att köra truck. Igår körde jag en ståstaplare när vi lossade alla pärmar. Man blir ganska trött i armen efter 3 timmars körning och inte tala om tummen som man gasar med. Hade krampkänning i tummen.

//Lena

2009-04-28 @ 20:34:04
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0