Frånvarande....=)

Har varit lite frånvarande i fler bemärkelser.

Inte rört datorn på hela helgen, därav inga nya inlägg.
Fick slut på ström i mobilen i fredags, laddade den först igår kväll.
Det var så himla skönt.................
Hade inte så fasligt många meddelanden heller när jag knäppte på den så man ser att det går bra att vara utan faktiskt.

I helgen har vi mixtrat med mitt "dressingroom" så nu är skjutdörrarna på plats och jag och lillebror Ajje tapetserade dem på lördagkväll.
Tog loss dem och lade dem på sågbockar mitt i vardagsrummet medan vi tapetserade dem.
Barnen som höll på att titta på robinson gruffade lite om att vi var ivägen men de har egna TVar på rummen så vi brydde oss inte så mycket...=)
Det som återstår nu är att sätta "handtagsbeslagen" på plats, stoppa in lite trådbackar, flytta kläderna från gamla garderoben och köpa lite speglar och belysning som skall upp.
Det gör man på IKEA men dit är det 18 mil enkel för oss så det blir när det passar...............

Söndagsaktiviteten var klubbmästerskap i ispimpling.
Jag fick tre abborrar som tillsammans vägde 147gram.....hahaha
Vann damklassen på det eftersom det bara var jag och Jossan som var damer.
Hon hade 130 gram fisk, en abborre och två mörtar som var ca 4cm långa.
Örjan som vann totalt hade 4,9 KILO fisk!
Alla är inte amatörer fast klubben heter Brunflo Amatör FiskeKlubb....=)

Idag har jag varit på utbildning i vårt nya lönesystem, det verkar hur enkelt som helst jämfört med det gamla.
Nu sitter jag på jobbet och alla har lagt sig så jag skall bädda och göra kväll jag också.

Just det, för första gången har jag missat ett sjukhusbesök med Cicci!
Hon skulle in på nån hjärtkoll idag, jag tror det var för att kolla inför framtida strålningsbehandling.
Jag har kursat och jobbat sedan 8.30 idag så jag kunde tyvärr inte följa.
Hoppas hon hittade rätt ändå, hon vimsar ju till det ibland så man vet aldrig.
Börje var nog med och styrde upp det hela, skall kolla hur det gick imorgon.

G´natt / Mita

Kommentarer
Postat av: Nickan

Du har fullt upp du! Hur ser skoterföret ut uppe vid eran stuga? För oss ser det illa ut! Vi blir nog hemma i påsk! Härligt lång utmaning! Ha dé gott

2009-04-06 @ 23:33:16
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0