Nu skall det bli fart i Jul......=)

Idag har varit en sån där snurrig dag när jag farit runt kors och tvärs hela dan för att uträtta saker men inte fått mycket gjort.
For hemifrån kl 8.30 kom hem igen 12.30, for 13.00 och kommer inte hem förrän imorgon efter 14. (Har journatt)

Har i allafall varit till Cicci på lassa och det var det viktigaste. Verkar som hon får stanna några dagar till pga taskigt boldvärde.

Jag har även blivit moster till 8 härliga små schäfervalpar inatt och idag. Vill ni se dem finns de att beskåda någotsånär på www.tjejernas.se  under R-blogg.

Så har jag fått ett kul SMS från Karin idag, har vidarebefordrat det och hoppas på god aktivitet i jul.........=)

Nu måste jag jobba lite / Mita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0