Hon é grejen, värsta grymma tjejen..........

Jag skall som jag lovat berätta om alla galningar i min närhet och börjar med värst grymma tjejen !

"Cicci" Rut Cecilia Ingeborg........... Hon är verkligen VÄRSTA GRYMMA TJEJEN!!!!!

Jag har berättat för typ en vecka sedan om hennes bröstoperation pga cancer.
Idag ,fredag var det dags att ta stygnen, göra nån röntgen OCH få domen av vad de hittade i det bortoperedade bröstet samt lymfkörtlarna.......puh.

Jag hade fått alla tider hon hade på lassa.... 10.00 kontrastspruta........................10.30 sjukgymnast........................ nån gång röntgen..............................13.40 träffa kirurgen och få DOMEN.

Jag har varit med på de flesta besök på lassa men hennes sambo har varit med  på några och nu var det han som följde. Jag tycker det är toppen att han är med men kan inte låta bli att känna mej lite utanför. Inte många kan förstå vilken satsdag jag haft idag............(satansdag)


Från klockan 13.40 har jag vankat av och an, mått illa, velat supa mej full, velat sova tills hon ringde, velat spy.....you name it!

Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv, föda barn är en baggis.


Klockan gick och gick och gick...................15.30 ringde det!

Det var min mamma som undrade om Cicci ringt än.


Jag belev smått galen och undrade hur hon kunde ringa och störa telefonlinjen när jag lovat att ringa henne så fort Cicci ringt!


En kvart senare ringde Cicci och jag började storböla bara av att höra hennes röst.

Cicci försökte TRÖSTA MEJ det skulle ju vara tvärtom........


Hur som helst, det tunga artilleriet skall in: cellgifter, strålning och allt som tänkas kan.
Det betyder ju att det kommer att bli satan så tufft men det kommer att gå!!!

Vore hoppet ute skulle de inte sätta in denna behandling sa hon.
Dessutom har hon lovat mej att inte dö och hon har hittils i sitt och mitt liv aldrig lovat nåt hon inte hållit.

Hon är usel på all lova saker faktiskt för hon är typ sämst i världen på att ta egna beslut.

Jag har talat om för min familj att ett tag framöver kommer jag att vara en dålig mamma och en dålig fru för jag skall ge allt för att vara Ciccis bästa kompis och ge henne allt stöd jag kan. Just nu är detta prio ett i mitt liv.


Nu när jag skrivit av mej alla dessa tråkigheter skall jag också berätta varför Cicci är först ut att bli presenterad som en av "alla galna vänner" jag har.


Mitt i hela bedrövelsen ,när kirurgen ville se hennes bröst som är VÄLDIGT STORA och långa ( Typ hängiga) säger Cicci: först vill jag berätta en sak..................

När jag var 11 år sa min storasyster till mej att nu Cicci måste du börja använda BH annars kommer du att få värsta hängbrösten.
Sedan släpper hon loss BHn och brösten ramlar ca 2-3 decimeter ner och säger....................... Ja ni ser ju själva vad fasta och fina de blev...........=)

Det ÄR galet i den situation vi är nu men med humor kommer man långt.

G`natt / Mita


Kommentarer
Postat av: raskan

Jag kan se dej kuta av o an i väntan på detta telefonsamtal..

Så är de ju ens bästa vänner man vill vara med hela tiden.....

Har jag träffat henne nångång?

kram

2008-12-20 @ 13:18:07
Postat av: Fridell

Åh jäääklar...ja de va som tusan.."Men ont krut förgås ju inte så lätt heter de juuh,me glimten i ögat"..håller bägge tummarna för DEJ å CISSI..elle CISSI å DEJ bli re juuh i den ordningen..:)



Kraaaaaaaaaaaaaaam

2008-12-20 @ 18:30:13
Postat av: Mita

Jajamen Raskan, det har du. Hon var ju med när vi försökte kvala in i Div1-laget i handboll.....=)

Hon med de LILA cykelbrallorne...hahaha



Kram

2008-12-20 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0