Grattis på mej!

Idag har jag fått ett antal SMS ang Pulz inn´s konkurs. Alla grattar......)

Jag tycker synd om deras kunder.

Tycker jag synd om ägaren............NOPE

Tycker jag att hon är en blondie som skyller på att hon inte haft nån gatuadress, att inte ICA Maxi är klart och att det inte finns några hyreshus där...........JAA

Inget av detta fanns ju när hon startade sitt gym så det kan väl inte vara värsta överraskningen att det inte finns nu heller.
Jag menar, vad politiker säger vet vi väl alla att man inte skall lita blint på ..............................eller?


Jag hoppas att gymet kommer att drivas vidare ändå med nån annan ägare.
Nån som kanske förstår att man binder ris åt sin egen rygg när man istället för att tala om vilket bra gym man har själv, hittar på historier och sprider lögner om de andra gymen.

Fram för seriösa företagare som står för och litar på sin egen produkt / Mita



Kommentarer
Postat av: Fridell

skratt..japp hoppas på en AKTIV jul i Grytan..ler

-ja men guuuuuuuu va tråkigt för flaschiga gymmet att dom ha kånkat.höööö ..satsa HÖGT och faller HÅRT..;)



Hejja hejja Mita :)))

2008-12-13 @ 00:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0