En sån härlig dag!

Vaknade kl 09.45 av telefonen.
Det var värsta grymma tjejen, Cicci som ville kolla att JAG mådde bra!
Hon tyckte synd om mej för jag var så ledsen igår, men fattar ni........................hur kan hon tänka på det?
Hur som helst pratade vi så länge att jag bommade melodikrysset så det blev till att lösa det på nätet i efterhand.

Efter frukosten tog Jossan och jag och åkte ut på en skotertur bara vi två. Det var härligt trots att det snöade lite grann.
Vi skulle checka av leden till odensala för Jossan skall nog hämta "kussarna" Hanna & Emma där på tisdag.
När hon gjort det skall vi alla baka julgodis, spela uppesittarbingo och bara mysa.
Kussarnas pappa, min lillebror skall förståss också vara med och helt naturligt glider vi då in på galning nr2 !!!!

Ajje
Han är tom rappare i truten än vad jag är och kommer alltid med roliga kommentarer, han kan liksom inte låta bli.
Den senaste var (och nu är vi tillbaka hos Ciccis bröst igen) när jag skulle berätta att de skulle ta bort en del av Ciccis friska bröst också för att det skulle bli lite mer "normalt" storleksmässigt.
Jag berättade att de skulle operera om det från H-kupa till en C-kupa var på nåt av hans eller mina barn (kommer inte ihåg vem) frågade, vad betyder H?
Och snabbare än blixten svarade Ajje : H betyder Herrejävlar vilka stora bröst!!!!!

Ja ni förstår ju att jag har det rätt kul......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0