Det gick åt pipan.......

med att jag tänkt blogga varje dag/kväll.

Igår var vi och tittade på grisärslebowling till kl 22, sedan var det nån annan fåntratt i familjen som lade beslag på datorn.
Jag tröttnade och gick och lade mej istället.

Ang bowlingen så var det i måndags julskinkebowling för alla bowlare, även korpspelare. Då kom Ante hem med en skinka på 3,6 kilo som han vunnit i 2:a pris.
Igår hade BK Zäta sin egen variant som istället heter grisärslebowling.
Moget, tror att det är Ralfs påhitt...=)
Ante spelade dåligt och blev utan grisärsle!!


Jag har jobbat ikväll till kl 22 och när jag kom hem tyckte Kent och Kalle att vi skulle titta på film, King Kong.........................................3 timmar lång!
De båda somnade efter 1 timme, jag såg färdigt fast den var bra dryg.

Berättelser om mina galna vänner kommer framöver för nu orkar jag inte mer idag.
Den som väntar på nåt gott.........Mita

Kommentarer
Postat av: Fridell´s ongen

Hejja Ante snorvante..:)

Ja men de va väl grett å få..ett grisärsle alltså..tur va väl att han inte kamma hem fler ärslen..hade ju kunnat blitt riktigt trångt annars..i KYLEN..;))



Ha de bäst i julvimset,kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam.

2008-12-18 @ 17:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0