Äckligt!

Kom hem från jobbet kl 10.00 idag och hade bestämt mej för att städa kylskåpet............urk.

Alltså, nog tänkte jag att jag hade en hel del burkar , flaskor och tuber mm som datumet var passerat på men resten.......
Jag hittade nån flytande sörja längst ned och längst in som jag tack vare påsen förstod vad det var.
Tricolore stod det på påsen......aha det hade en gång varit paprika i tre olika färger.
Det var nog det äckligaste.
Nån liten lök som hade grott osv hittades också.
När jag väl hade plockat ut allt och tog ut hyllorna för diskning förstod jag att detta inte var gjort i en handvändning.
När nåt har läckt torkar jag ju bara av hyllorna och sedan får det vara bra.
Nu såg jag att det trängt in skit mellen glasen och plastramarna de sitter i och bestämde mig för att ta isär allt och rengöra ORDENTLIGT.

Jävlar vad det stank när jag lade allt i blöt.......................... då kom jag på att nog var det så att jag tinat räkor för ett tag sedan och det var läkage i påsen. Discusting..........=(

Men nu är det rent och fint i alla fall och det går in en hel del mat plötsligt utan att behöva stapla och skynda sig trycka igen dörren.
Skööönt!


Det här var väl inte så kul men imorgon skall jag berätta om några av alla galna människor jag har i min närhet / Mita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0