Kul helg med tjejerna.

Vi har haft det bra i Hallsberg i helgen med tjejerna.
Lite trött i skallen blir man ju av att umgås med 15 stycken 17-åriga brudar en hel helg men roligt har vi haft.
Vädret var väl så där med tanke på att det var en utomhusturnerig. När det regnar är det inte lätt att spela handboll vill jag lova, alla har dock kämpat tappert och humöret varit på topp nästan hela tiden.
Lite tråkigt att vi fick en av tjejerna skadad så hon fick titta på sista matchen. Tur i oturen var att vi "på utifall att" kastat in ett par kryckor i bussen innan vi åkte så hon kunde hanka sig fram själv.

Har inte så många bra bilder att lägga ut men tänker visa hur orättvist det kan vara när man är på turnering.

Så här bodde tjejerna:



Madrasser och sovsäckar överallt och alla i samma rum.



Så här bodde jag och Ajje......


LILLEbror på den LILLE madrassen och STORAsyster på den STORA...........=)



Majsan hade värsta fläskmadrassen men hon, Annika och Uffe fick dela rum med tjejerna.




Ajje och jag får alltid eget rum när vi är nån stans med tjejerna.
De andra vill inte bo med oss för de påstår att vi snarkar för högt.....det har jag alldrig hört att jag gjort......=)


Förutom detta har Cicci åkt till Umeå (mad ambuss) alldeles själv idag...(
Hon har tråkigt och jag är ledsen att  jag inte kunde följa med så klart.
Måste ha lite semester kvar till sommaren och familjen också.
Åker nog upp minst en gång till när det passar i schemat........... dessutom kommer hon ju hem på helgerna så jag får väl åka till henne hemma istället, dit är det bara 7 mil enkel och till Umeå 40.
Och så kommer ju Cicci och hennes familj hit till oss och firar midsommar.

Nu skall jag kolla runt hur ni haft det i helgen, det brukar vara mycket att läsa ikapp om man varit frånvarande några dagar.

/ Mita

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh 17-åringar i den mängden ..hjälp ;-)

Förstår om du vill spara lite semester också.

Hoppas du mår bra nu då :-)

2009-05-26 @ 21:52:55
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Nickan

Toppenhelg alltså! Träffade Börje med bror i helgen! De undrade om jag kände dig för de hade väl räknat ut att de var jag som var Nickan! Tänk att jag aldrig fattat att det är Ciccis man, jag har ju till och med varit till dem. Världen är inte stor! Må gott! Du också Cicci!

2009-05-26 @ 23:16:52
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: marie

Det måste ha varit ett evigt kacklande med så många tjejer i den åldern...

Du, Cissi känner nog av att du finns med henne ändå i hjärta o sinne fast du inte kan vara med henne.

Må så gott!

kram

2009-05-27 @ 20:11:19
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Du är för gullig som följer med och tar hand om så många tjejer som fnittrar och tjattrar.

Semester är du värd helt klart.

Cissi vet att du är med henne i tanken.

Kram Ingrid

2009-05-27 @ 20:41:45
URL: http://ingidspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0