Idag var det kurs med överförmyndaren......

Vi hade utbildning på förmiddagen idag.
Det handlade om godemän, förmyndare och förvaltare, gäsp!
Trodde det skulle bli bra men tydligen är de inte så roliga de där kommunjuristerna.
Präktiga, kostymklädda och typ tråkiga, men de skall väl vara så antar jag.

Min syster och hennes fru skall ha läger hemma hos sig i helgen.
De har schäferkennel och skall ha dit sina valpköpare.
De flesta är de som köpt valpar från de sista två kullarna men en och annan gammal goding kommer också.
Den geografiska spridningen på folk och hundar är allt från Piteå till Stockholm och det som finns där emellan.

Jag har ikväll kört dit husvagnen, combicampen och partytältet.
Allt utom partytältet har jag riggat upp så de som kommer imorgon kan flytta in.
Åker ut och hjälper Gunilla (svågerskan, det får hon heta för att hon borde varit en svåger) med att bygga ihop partytältet imorgon.

Sedan skall jag jobba fredag natt och söndag natt, så roa sig får de göra själva mestadelen av tiden.
Skall nog dit och störa dem lite på lördag kväll hade jag tänkt....=)

Må gott / Mita

Kommentarer
Postat av: raskan på väg till Sthlm

Va de gäller Åke S så menade ja mest att ...inte så roligt för han o ha den stämpeln på sig OM han nu har använd fösare på sina hästar....jag vet att de används både här o där i hela Landet av många tränare o de är för jävligt va de gäller åke så känns de som att han ska vara nån slags syndabock :)

du kan fixa o trixa du partymamman...puss

2009-05-28 @ 15:47:10
Postat av: Micke

Kollar bara in o önskar en god kväll.

Kram.

2009-05-28 @ 20:28:11
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

:-)



Kul det låter med läger, ska du vara med och hjälpa till också?



Ang barnens ålder så har varje ålder sin charm respektive dåliga sidor antar jag :-)

2009-05-28 @ 22:46:37
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-28 @ 22:53:41
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: Barnens Hjältar

Kikar in och önskar dig en fin fredag!

2009-05-29 @ 10:22:03
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hoppas allt är bra!

Vilken värme vi haft idag..ni med hoppas jag :P

2009-05-30 @ 23:04:07
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0