Hur kul kan man ha i en bil......?

Efter ett antal timmar i bilen är vi nu framme i Umeå, har ätit middag och checkat in på patienthotellet.

Resan hit tog med diverse shopstopp ca 5 och en halv timme.
Vi har pratat och skrattat nästan hela vägen hit.

Värsta skrattanfallet var nog när jag berättede att Kent kört på ett rådjur, som var dött!
Alltså det var dött redan innan han körde på det, han såg det inte fast det låg på vägen ............ undrar vad han tittade på för att missa det.
Sedan skulle jag berätta att de hade hittat en illegal djurfälla i Frostviken, gjord av slanor och en död ren men råkade säga slynor och en död ren......Hahaha
Då garvade vi så jag fick släppa gasen för att hålla mej kvar på vägen.

Nu när vi är installerade på hotellet och bara myser och pratar kommer det ju upp diverse samtalsämnen.
Ett exempel är att av cellgifter tappar man inte håret bara på huvudet utan typ överallt.........
Ja då, till och med på muppan.
Jag ville ju självklart se det och det fick jag också !
Här har vi inga hemligheter......Hihi

Imorgon kommer Anton (Ciccis son som går gymnasiet i Kiruna) hit också och skall bo med oss.
Stackarn!!!!

Ja här vilar inga ledsamheter....=)

Jag vill dock skicka några hälsningar.

Till:
Ingrid - jag tror säkert att din bakdel platsar på nätet.
Helene - både Cicci och jag tänker på dej också. Vi vet att du gärna hade varit med oss.
Saga - vi har det gott och kul att du läser bloggen.
Fridell - Cicci undrar om ni inte behöver en målgörare också.... det är väl ingen offside i korpen va.
Alla  - Vi har det toppen, återkommer nog imorgon med mer info om resan.

PS, det var inget vinförbud på hotellet............skål


/ Mita

Kommentarer
Postat av: raskan

*hahahahahahahahahaha** KEEEEENTA köra på ett djur som redan e dött?? låg de ute på vägen eller asså mitt pååååå????



Ni e fan inte klok nån av er...men ju mer okloka ju mer gillar ja er..:)..

Ja Nickan hade inget val tror ja hon vart ju med på bild take it or leave it...ha de bra däruppe nu..:)

2009-05-19 @ 12:18:31
Postat av: Nickan

Inget val....Kul har ni och det är grett! Ha dé nu båda och skriv så vi ser vad ni grejjar med! Muppan...? Kramiz

2009-05-19 @ 14:22:36
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0