Laddad för hockeyhelg!

I morgon kl 09.30 stämplar vi in i ishallen i Brunflo!
Årets Marklunds Cup startar med första matchen kl 11.00.

Kalle skall spela, jag är lagvärd för ett av lagen och Kent tjänstgör i sekretariatet.
I kväll har jag gjort ett storkok chili con carne så när nån ev har tid att åka hem och äta finns det att bara värma.....=)
Känns som det kommer bli mycket korv och toast.
Finalen går kl 15 på söndag och före det blir det inte mycket vila.
Några timmars nattsömn/dygn kan man ju hoppas på ialla fall.

Melodikryss och melodifestival är bara att glömma!
Å andra sidan kan man ju lösa krysset på nätet i efterhand när man har tid.
Info om melodifestivalen brukar man ju få via pressen så det både räcker och blir över.

Jag skall nog lägga mej i tid så jag orkar med morgondagen.
Och i tid för mej är runt 00.30 så det är snart dags....=)

Hör av mej i helgen om jag orkar annars blir det rapport på måndag.

Ha en bra helg / Mita

Kommentarer
Postat av: Nickan

Hej hopp! Melodikrysset fixar du när du får tid! Melodifestivalen sänds från 19:30 på radions P4 så du kan ju ha hörsnacka! Lycka till i helgen! Kram!

2009-03-13 @ 22:05:17
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0