Kaffetår i Mattmar.

Idag åkte jag och Åsa till Mattmar för att hälsa på Cicci.
Olle var hemma från skolan och han hade bakat muffins som vi fick till kaffet.

Åsa är typ halvpedant och både jag och Cicci är ena riktiga "rotmostrar" som har hus som ser ut som krigszoner.
Cicci visste att vi skulle komma så hon hade städat på nedervåningen så man kände knappt igen sig.
Men hon hade inte räknat med att Åsa ville gå husesyn så på övervåningen var allt som vanligt = kaos.

Åsa tittade sig runt och kommenterade det hela med: - Ja det märks att ni är kompisar......=)

Vi tittade på en videosnutt som Cicci och jag spelade in när jag var där och sov över senast.
Vi drack vin, friserade oss lite med hjälp av Börje (det var strax innan Cicci tappade håret av sin behandling) samt gjorde ansiktsmask i choklad. Mycket surr och roliga saker var det på den filmen, vi skrattade en hel del när vi tittade på den.

Så fick vi även se och klämma på Ciccis nya bröstprotes och hon mannekängade i buffen jag skickade hennen för nån vecka sedan. Kolla in bilderna......=)


Här är bröstet!





Och här den svenska skurkärringen, som Börje kallar henne!




Måste bara lägga in två bilder från hockeyn i helgen också.
Det är min Brorsdotter Hanna som tagit dem och på den första har hon fått med båda sina kusiner som var med och spelade fast i olika lag


De ser ju inte så glada ut men Kusin1, Christoffer i vit tröja har tagit Guld och kusin2 Kalle (min son) längst till höger har tagit Silver.
Vad kul det är med Hockey....=)



Christoffer, Rasmus, Ludvig och Kalle.






Och här en actionbild på Kalle och hans kompis Jonathan (som också spelar i "fel" lag).
De är inte kompisar när det är match men alltid före och efter.




Japp, det var dagens rapport, G´natt.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Den är under uppbyggnad adressen till hemsidan kommer att bli www.tomelillawhiskyklubb.se

Kram Ingrid

2009-03-17 @ 23:37:51
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: raskan

Hon måste va värsta klockrena vännen hon Cissi

Fast man gått igenom detta med cancer o fått ett bröst bortagen,ändå kan vara på topp....

beundransvärt...:)

Ja nickan torska med en siffra där hon..:)

2009-03-18 @ 09:00:10
Postat av: Micke

Ha en go kväll o må väl.

2009-03-18 @ 20:00:00
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Nickan

Ville inte verka som vi jobbat länge! Så jag friserade till tiden en aning på Raskans blogg! Närå miss! Vad den såg häftig ut buffen!!Måste grejja en sån! Härlig kompis du har Mita! Jag är kollosalt nyfiken! Ha dè

2009-03-18 @ 23:06:49
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0