Gullig hotellchef.....=)

Efter jag hade gnällt ifrån mej i bloggen igår över bemötandet på hotellet, skickade jag även ett mail dit.
Det tog ca 45 minuter så ringe hotellchefen upp mej.
(jag hade bara skrivit under med mitt namn så han hade själv letet upp mitt nummer)

Han var helt förtvivlad, bad så mycket om ursäkt och sade:
Jag finner inte ord!
Jag vet inte vad som hänt men jag skall verkligen försöka reda ut detta och jag blir jätteledsen om du inte vill komma hit igen.
Jag kommer att höra av mej till dej igen så fort jag pratat med personalen för så här får det verkligen inte gå till.

Jag sade att jag inte var ute efter nån gratisnatt utan ville bara berätta om händelsen så det inte drabbar fler, för övrigt hade jag jättetrevligt och han i resturangen/baren skall du vara rädd om för han är en guldklimp!
(fixade bla 2 maffiga köttbullemackor till grabbarna när han hörde att de inte gillade lunchen på ishallen)

Man tackar, man tackar...............det var jag det, sade han..........=)
Och du var väl den glada tjejen med tvåhockeykillar och en rödhårig skönhet till dotter eller hur.......
Det här blev för tråkigt men jag lovar att kompensera dej på nåt vis, jag hör av mej igen
.

Man kan ju inte annat än bli lite småkär i en sådan karl.....hahaha
Kanske vi får göra ett besök till i Söderhamn så de får visa att de kan bättre.

Annars har jag jobbat inatt och det var inte att leka med.
En av mina juveler kom på att han skulle ut och gå kl 02,30!
Att få honom att förstå att det var mitt i natten när han hade duschat och ätit frukost, var inte alldeles enkelt men det gick till slut.
Det är ju lite roligt när det händer oväntade saker men inte vid den tiden.....=)

/ Mita

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love vårat jobb! Kul att chefen var trevlig i allafall! Ja jag hade nog permat mig! Vet du jag tycker att på väldigt långt håll och bakifrån ser jag rätt skaplig ut, hahahaha! Hälsa Cicci! Ha dè

2009-03-31 @ 15:26:32
Postat av: Ingrid

Det var ju bra att hotellchefen hörde av sig och bad om ursäkt.

Bra att det var bra annars.

Kram Ingrid

2009-03-31 @ 21:09:40
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Vad bra att det var en så trevlig chef i varje fall.

Denne var ju helt klart införstådd med vad bra service är :-)

2009-03-31 @ 21:36:53
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Nickan

Tänk att jag inte får med namnet! Jag lämnat första kommentaren men det har du nog fattat! Må gott

2009-04-01 @ 20:23:12
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Micke

Det låter lovande.

Må väl o kram.

2009-04-01 @ 20:59:20
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0