Finsk skurkärring.....

Idag har jag köpt en buff till Cicci!

Eftersom hon nu tappat allt hår och inte vill ha peruk är det ju ganska käckt att ha nåt annat kul på huvudet.
Hon har några stycken buffar men hennes sambo tycker att hon ser ut som en Finsk skurkärring när hon har dem på.
När jag var på "bua" idag hittade jag en gul med blå kronor på.
Då kan hon i alla fall se ut som en SVENSK dito.....=)

(Den kommer med posten på måndag vännen)

För övrig har jag inte gjort mycket alls mer än att förbereda för 14-års firande imorgon.
Kalles födelsedag!

I present får han åka till Jönköping med Ante och titta på HV - Timrå.
Sovtåg imorgonkväll, hotell och match lördag och sovtåg hem på söndag.
Hoppas det duger.

Jag har ju misslyckats med både Kalle och Ante om vilket hockeylag man skall hålla på så därför åker de till HV´s hemmaarena...(
Jg gillar Ejendals arena och hoppas att den finns med som elitseriearena nästa säsong igen..........HEJA LEKSAND!!!!

Nu skall jag titta lite på TV och softa lite.

G´natt


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad du är omtänksam till din väninna.

Hon blir säkert fin.

Kram Ingrid

2009-03-06 @ 19:17:54
URL: http://ingridspoturri.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja hoppas det går bra för Leksand i playoff



Jag hoppas på Frölunda hemma..de har ju haft dåliga starter förr menar jag ;-)

2009-03-06 @ 21:12:27
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: cicci

Puss påre palta! Jag ser fram emot att få se ut som en svensk skurkärring som omväxling, massor med kramar! och massor med grattis till Kalle!

2009-03-07 @ 15:23:46
Postat av: Nickan

Spännande att få se en svensk skurkärring! Vilken bua har du? Jag har visserligen håret kvar men är ju en skurkärring här hemma! Ha dè

2009-03-07 @ 17:59:52
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0