Mera fotboll.

Ännu en dag med sol och fotboll, ännu en dag när Jossans och Kalles lag förlorar och Hannas lag vinner....................
Kusinkampen är sedan länge avgjord.

Jobbade mellan 15-20 och sedan lite fotboll igen.

När jag kom hem var det till att ställa i ordning husvagnen som skall få följa med Ante till gatufesten i Sundsvall imorgon.
Har även tappat ur vattnet ur poolen, flyttat den och håller på att fylla upp nytt.
När det är klart, (det tar ju en stund med lilla trädgårdsslangen) är det dags för sängen.
Kalle har match kl 9.50 så vi måste upp i hyfsd tid.

Ha det gott / Mita

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Du är nattvaken du med ser jag :-)

Vad glad jag blev för din kommentar :-)

Ha det så skoj i Sundsvall..dit skall jag på konferens i början på oktober :-)

2009-07-03 @ 00:33:07
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: marie

Hoppas du har det bra i värmen!kram

2009-07-03 @ 00:58:03
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0