Melodikryss och sporthelg

Så har det gått en helg igen bara så där.
Enligt mitt minne har jag inte gjort så himla mycket heller.

Melodikrysset startar ju alltid lördagarna och resten av dagen var inriktad på handbolls VM med Sveriges match kl 18.
Handla mat , vin och cider, laga mat, äta mat osv skulle absolut vara gjort innan matchen började.
Ante och Petter var här på middag också.

Så satte vi oss med ömse drycker för att heja på grabbarna.......................... men vilken tråkig match!
Det var inte spännande i 10 minuter ens.
De krossade Cuba bara.

Idag har vi i alla fall varit på ishallen och tittat på Kalles match.
De slog Bräcke med 4-2 så då var ju han på gott humör sedan.

Kände inte för nån matlagning så Kent och Kalle fick Pizza och Jag och Jossan handlade hos Taivagnen.
Hann precis hem till dagens handbollsmatch och den var ju mycket bättre.
Seger igen men ganska spännande och dramatisk. Skador och utvisningar ställde till det lite.

Trött och seg efter att inte gjort så mycket går jag snart och lägger mej och hoppas att jag kan vara lite piggare och roligare imorgon.

G´natt / Mita

Kommentarer
Postat av: raskan

ja den matchen va ju inget o ha men igår rååå

Vare ju värsta bra matchen förutom DOMAR jäveln hahahahahaha...



asså på freda..skaru me på efter work då?

Alla får komma hahahahaha.............

2009-01-19 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0