Ännu en helg till ända !

Denna helg har jag jobbat och det var ju inte så kul.

Helgen är slut men inte jobbet, stämplar ut kl 9.00 imorgon.
Jag jobbar ju så sällan helger så jag skall inte klaga.

Fredag var jag dock ledig och var på ett mysigt 40-årskalas på Linnéaholmen i Ytterån.
Jag blev ju chaffis förståss eftersom jag skulle jobba dagen efter.
Man kan ha kul utan sprit på fest faktiskt !!!
Det vill ju till att de andra dricker så man kan ha roligt åt dem så klart.

Den som roade mej mest var nog Veronica som efter lite lagomt med vindrickande trodde att hon skulle knuffa i Tomas i badtunnan när han stod med badrocken på.
Hon missade dock totalt och åkte istället i själv med kläder, skor och mobil....=)
Resten av kvällen gick hon med täckjacka och täckkjol utan någonting under.

Kalle och Alfons underhöll oss med singstar.......
Ni kan ju bara tänka er hur det låter med två 14-åringar i målbrottet.
Självklart var det huvudvärk på lördagen.
(det är ju onödigt när man inte har fått nåt vin alls)

Nu längtar jag tro det eller ej till imorgonbitti när jag och min nästan lika osmidiga kamrat Åsa skall iväg och träna.
Kl 9.30 på "lympan" var det visst bestämt.
Hå hå ja ja, det blir nog både kul och jobbigt.

Nä nu skall jag äta lite sushi och dricka lite dricka för efter imorgon skall det dras in................ännu en gång..............får se hur länge det håller.
Men Åsa säger att man får dricka vin på helgerna, man kan gå ner i vikt ändå !
Man får sköta sig med mat och träning på veckorna då går det bra................
................hahaha.
Ja tron kan ju försätta berg, hoppas tron kan förminska dem också.....
bergen alltså, fläskbergen.

Mums och g`natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0