Ny vecka....igen!

Tiden går så galet fort så man hinner ju ingenting.
Helgerna rasslar förbi bara så där och så börjar allt om igen.
Är det inte jobb på kvällarna så är det skjuts och hämtning från diverse träningar
men så kommer tisdagen..... bästa kvällen på hela veckan.

Familjekväll!
Inget jobb och inga träningar, hela familjen samlad för att umgås.
MEN som av en händelse är alldeles för många sjuka på jobbet så imorgon måste jag dit i alla fall.
Skit också.......men jag slutar kl 20 så jag hinner hem och vara med en stund.

I lördags var vi på Pelles 50-års kalas och det var jätte trevligt.
God mat och dryck, trevliga människor och Kentucky spelade.
Till och med Kent dansade...=)

På lördag som kommer skall jag tydligen skjutsa hockeygrabbar till Strömsund (10 mil) på match,
och på söndag skjutsa handbollstjejer till Härnösand (23 mil) i samma ärende.
Dessutom har Ante hemmamatch i Bowling på lördag, den kan jag tyvärr inte se då.

Ja ja, jag kommer nog att sitta här och tycka att det är lite småtråkigt om sådär 5-10 år när det bara är Kent som (eventuellt) vill ha min uppmärksamhet.

Nu tänkte jag bara vara resten av kvällen................. sedan jag hämtat Jossan från träning förståss.

/ Mita

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi som gnäller här om vi ska köra bara 4-5 mil till något. Vi får nog hålla tyst hädanefter.

Ni är beundransvärda, men vad gör man inte för barnen.

Kram Ingrid

2009-02-16 @ 19:21:22
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Jennie

Missa inte om att vara med och tävla om 2st valfria kryddor från Aromia på min blogg! http://kalasgott.blogg.se/2009/february/tavling.html

2009-02-16 @ 19:21:25
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Micke

Tack för titten.

Ja vi kan säga att vi är IKEA freak.

Det är gott att dom tränar så att dom inte ränner på stan.

Då kan milen nog kvitta för barnen är dom bästa.

2009-02-16 @ 19:34:56
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0