Hockeydag i Nälden.

Idag har Kalle haft hockey hela dagen.
Uttagningarna till nästa års TV-pucklag har börjat.

Han skötte sig utomordentligt bra och gjorde två av sitt lags fem mål.
Förutom det så är han en kämpe som aldrig ger upp och fick mycket beröm för sin inställning och sitt spelsinne.
Jättekul!

Jossan har varit i Gäddede på friarstråt i helgen igen och har precis kommit hem.

Ante är på väg hem från Sollefteå där han spelat handbollsmatch ikväll. De fåntrattarna i Sollefteå hade lagt matchen kl 20.00 så det är väl hemma först vid midnatt.

Kent har softat och sett skidåkning av alla de slag på TV medan jag satt i ishallen.

Nu skall jag jobba 2 och 1/2 dag innan jag skall vara ledig julafton för första gången på 17 år!
(förutom då jag var barnledig när Kalle var liten)
Det skall bli skönt.

Ha det gott / Mita

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad skönt för dig att få vara ledig jul.

Ha en rikgtig go jul!

//Lena

2009-12-21 @ 21:37:36
URL: http://lenasoderberg.bogg.se
Postat av: Engla

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 10:28:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0