Nu har jag smygit ut i lillstugan....

Min mor kan inte förstå att man behöver ha med sig dator och TV-spel mm när man åker till stugan.
Därför försöker jag smyga lite och skylla på barnen..........=)

Nu har alla somnat så jag smög ut för att kolla hur ni haft det samt rapportera lite härifrån.
Jag glömde tyvärr kamaran inne i storstugan så bilderna kommer en annan dag.

Imorgon åker alla de andra hem så kvar blir jag, Kent, Kalle och Jossan i våran stuga.
Evert och Bertil (pappas bröder) blir kvar i deras hyrda stuga som ligger en bit bort.
Då får jag datorisera bäst jag vill och det kommer jag att göra också om det är dåligt väder, annars är jag nog mest ute.

På torsdag kommer våra kamrater Håkan, Helena och Emil hit och dem längtar vi efter allihopa.
Det är första gången de kommer hit så vi skall ut och visa dem en del av de sevärdheter som fins här, tex kapellet i Ankarede. Det är ett sameläger med en jättefin kyrka (elller Kapell).
Vi skall även försöka lura nån öring och röding att följa oss hem men de är inte så lättflirtade just nu.

Ha det gott som vanligt / Mita

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Låter mysigt :-)



Ja på kvällskvisten knorras det lite mindre ;-)Tack för du tittade in hos dotra :-)

2009-04-13 @ 09:08:34
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Nickan

Underbart är väl ordet? Vi kom aldrig ut till stugan, hade behövt vattenskotrar då! Jo en mysig kille Daniel! Man sätter outplånliga spår i sina med människor! De glömmer en aldrig! Må gott så hörs vi!

2009-04-13 @ 11:12:47
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Storsöstra

Smyg på, du!

Att mamma skulle ertappa dig genon att hitta diba blogginlägg är väl minst sagt en högoddsare... :)



Själv tycker jag det är lite småhäftigt att kunna sitta därupe i fjällvärlden och ändå vara uppkopplad! Och man KAN ju slå av både datorer och mobiler om man vill...



Önskar er en fortsatt trivsam vistelse däruppe i Dunderklumpsland, och håller tumamrna för att fiskarna blir mer lättflirtade innan ni vänder hemåt igen.



Kramar från oss!

2009-04-13 @ 16:44:07
URL: http://www.tjejernas.se
Postat av: Mois

Låter mysigt där i stugan :>

2009-04-14 @ 07:29:19
URL: http://doink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0