Men nu får jag väl ändå ta och skärpa mej!

Mitt nya superroliga jobb gör mej oerhört kvällstrött. Jag sitter knappt vid datorn alls förutom när jag måste sköta om min farm på fejjan....=)

Jag har efter 3 veckor inte lärt mej att få vardagen att fungera med enbart dagtidsarbete. Hur tusan bär ni er åt att få till nån middag innan det är kväll tex? Ni som är rutinerade på detta får gärna komma med tips. Det funkar dåligt att åka på affären efter jobbet när man slutar kl 17 i alla fall, det har jag lärt mej men sen då......

Hur som helst har jag tagit semester på fredag för att åka till Gäddede med Cicci.
Det är dags för årets rosabandetgala.
I år skall min Jossan och Ciccis, Anton och Annelie att följa med också så då får vi väl hålla oss lite i "styr" kan jag tro......=)

Ha det gott till nästa gång, när det nu blir...... / Mita

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är inte alltid så lätt att få ihop vardagen.

Jag brukar skriva en matlista för veckan. Då vet man vad det blir för mat varje dag.

//Lena

2009-10-20 @ 21:57:27
URL: http://lenasoderberg.bogg.se
Postat av: Ingrid

Ta hand om er...du och Cicci.

Jag är inte den rätta att ge tips om hur man hinner med allt. Jag slutar alltid mellan 12-14 så jag hinner handla innan jag cyklar hem.

Kram Ingrid

2009-10-20 @ 23:13:31
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0