Jobbigt med snö!

Först har jag åkt vasaloppet och sedan slalom från soffan i ryggläge.
När det var slut tvingde Kent ut mej och skotta snö fast det inte ens hade snöat!

Han hade väl tråkigt så han kom på att han skulle skotta av taket och då skulle jag skotta undan det när det landat på backen.
Jättekul söndagsnöje....not.
Märks att det brukar vara hans jobb det där med snön för jag fick så attans ont i axlarna och jag gissar att det beror på försoffning.

Kalle och Linus åkte med bussen in till stan och skulle gå på badhuset.
Kalle kom hem och hade varit på bio..............
De träffade lite andra kompisar på bussen som skulle åt olika håll och då ångrade de sig båda två.
Kalle hamnade alltså på bio med Robin och Linus på boda borg med några andra.
Skönt när de kan göra det de vill utan att bli sura på varandra.
Får se om Linus kommer hit igen när han är klar, han brukar ju vara här på helgerna och nu är det ju lov till veckan så jag har räknat med att ha min "extrason" här.

Jossan skall laga middagen idag så jag slipper............gulliga henne.
Pasta carbonara med hemgjord sås och riven parmesan blir det.

Tur för mej som har sååååå ont i axlarna......hahaha.

Nu skall jag ta med Ante (som är här för att snika middag) och åka och handla så Jossan kan laga maten.

/ Mita

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vi (jag) har bara behövt skotta en gång denna vintern..nu är all snö borta igen.. Fortfarande minus dock :-)

2009-03-01 @ 21:45:28
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Titti

Ska GI-kungen äta pasta carbonara??? Vad har hänt? ;) Hälsa honom att hos mostern serverades det lax och sallad samt rostade nötter, helt GI-enligt...

För övrigt hoppas jag ni hade en mysig kväll, och att du blir bra i axlarna!

2009-03-02 @ 00:07:55
URL: http://www.tjejernas.se
Postat av: raskan

hahahahahaha säjer han åt DEJ o skotta snö??

Hmmm här är de jag som sparkar ut männen..fan ja har skotta klart för i vinter de ska gudarna veta.......pasta yummi :)

2009-03-02 @ 08:20:47
Postat av: Mita

GI-kungen (matsnikarn) fick fullkornspasta och då var det ok.....

2009-03-02 @ 08:48:39
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: Nickan

Nu har jag utmanat dig igen! Ha de i snön!

2009-03-02 @ 23:31:30
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0