Umeå imorgon, Sundsvall och IKEA på fredag.

Nu sitter jag och kollar IKEAs hemsida så jag vet precis vad som skall inhandlas på fredag.
Man tror ju att man behöver mycket mer saker än man egentligen gör........
Kul ska det bli i alla fall.
Först blir det dock en övernattning på patienthotellet i Umeå med Cicci, strålning tidigt på morgonen och sedan åker vi till Ikea och därefter hem.

Kent har kört upp husvagnen till motorstadion ikväll för där skall vi campa i helgen.
Tvådagars folkrace och vi skall varken köra eller jobba, bara mysa.

Jossan skall gå körkortsutbildning för EU-moppe i helgen så hon skall inte med.
Kalle och Linus (vår extrason) hänger med oss.

Vädret skall tydligen fortsätta som det varit hela veckan dvs regningt och grått.
Om jag hittar tänker jag köpa med mej Marian Keyes nya bok (på drygt 700 sidor) så kan jag ligga i husvagnen och läsa och dricka vin om vädret blir allt för obarmhärtigt i helgen.....=)
Vet faktiskt inte om boken kommit ut ännu men annars får jag väl lösa korsord, melodikrysset är ju obligatoriskt också så det reder sig nog.

Tar med datorn i helgen så kanske kommer det en rapport från campen, annars blir det nåt på måndag.
Ha en bra helg / Mita

Kommentarer
Postat av: Lena

Åker man till Ikea brukar man alltid ha med sig mer än vad som står på inköpslistan.

Ha det så bra i helgen

2009-06-11 @ 21:53:52
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack tack, ja jag tror kroppen börjar säga ifrån för jag är extremt trött numer och yr i huvet. Har beställt tid hos läkare nästa vecka ..får se hur det går.

Gillar inte att gå till doktorn men känner mig tvungen nu ..

Hoppas allt är bra!Ha det så trevligt hos Cissi!!

2009-06-11 @ 22:25:24
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: marie

ha en riktigt skön helg!!! MYS riktigt ordentligt!

Haha, brukar din inköpslista på IKEA hålla?

Man får ju alltid med sej en massa extra och det man skulle ha brukar inte finnas...så typiskt.

Må så gott o njuta av livet1 Kram

2009-06-12 @ 10:20:50
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hoppas du haft det bra i helgen!!

2009-06-15 @ 09:43:45
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0